ПОТИЖНЕВИЙ ПЛАН РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА НА 2015-2016 Н.Р.

ВЕРЕСЕНЬ
1-й тиждень 2-й тиждень 3-й тиждень 4-й тиждень
· Організація роботи консультаційної психолого-педагогічної служби для батьків. · Групове консультування батьків про вікові особливості першокласників і шляхи їхньої психологічної підтримки. · Діагностика готовності до школи учнів 1-х класів (дослідження шкільної зрілості дітей, що вступили до школи). · Анкетування батьків першокласників. · Бесіди з класними керівниками 1-х класів · Контроль за адаптацією першокласників до школи (психологічна діагностика емоційного стану учнів їхньої мотивації до навчання) · Батьківський всеобуч. Виступ на загальношкільних зборах з питання щодо особливості виховання та навчання дітей. · Облік дітей із сімей групи ризику. · Упорядкування банку даних про дітей із кризових сімей. · Співпраця з вчителями закладу по виявленню дітей, які мають ознаки дезадаптації. · Індивідуальна робота з учнями-учасниками олімпіад.
ЖОВТЕНЬ
· Контроль за адаптацією учнів 5-х класів до нових умов навчання (дослідження мікроклімату в класах). · Підготовка до психолого-педагогічного семінару «Класний керівник: мотивація до роботи.» · Діагностика п’ятикласників із метою вивчення рівня адаптації · Індивідуальні консультації для педагогів з питань адаптації 1, 5, 9-х класів. · Поглиблення дослідження індивідуальних особливостей п’ятикласників з метою виявлення причин дезадаптації через індивідуальні бесіди, вивчення особистісної сфери тощо. .Проведення психолого-педагогічного семінару. · Складання індивідульаних психологічних карт на дітей «групи ризику», розробка рекомендацій учителям, батькам щодо роботи з дітьми з високим рівнем дезадаптації.
· Тренінгові заняття з учнями-олімпіадниками з формування психологічної готовності до участі в інтелектуальних змаганнях.
ЛИСТОПАД
· Дослідження особистісних особливостей старшокласників · Дослідження ціннісних орієнтацій старшокласників 10-11 класи · Дослідження стосунків, вивчення структури взаємин у колективах старшокласників · Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація п’ятикласників, висвітлення психологічного аспекту проблеми»
· Підготовка до психолого-педагогічного консиліуму з питання «Адаптація п’ятикласників, висвітлення психологічного аспекту проблеми» (аналіз соціометричних досліджень, анкетувань учнів 5-х класів та вчителів, що викладають у 5-х класах).
· Психологічна просвіта учнів-учасників олімпіад · Тиждень пропаганди здорового способу життя. Заняття з десятикласниками за програиою спецкурсу «Знати, щоб жити · Анкетування учнів, батьків (підготовка до презентації досвіду вчителів, що атестуються. Вивчення рівня педмайстерності вчителів.
ГРУДЕНЬ
· Атестація вчителів (аналіз діагностики, анкетування щодо рівня педмайстерності вчителів, що атестуються). · Підготовка діагностичного інструментарію до класно-узагальнюючого контролю 7-В класу. · Класно-узагальнюючий контроль 7-В класу (психологічні дослідження, аналіз, узагальнююча довідка). · Психологічний супровід обдарованих дітей: · Розвивальні групові заняття; · Тренінг упевненості; · Індивідуальне консультування. · Нарада при директору «Про роботу шкільного психолога»
· Індивідуальна психодіагностика учнів 9-х класів
· Вивчення мікросоціуму, відношення до школи, взаємин з класним керівником учнів 8-х кл. (аналіз діагностики) · Заняття з учнями, членам НТШ з питання: «Психологічне налаштування на публічний виступ»
СІЧЕНЬ
· Дослідження акцентуації характеру підлітків. · Вивчення запитів учителів, батьків щодо корекції важковиховуваності. · Діагностика вчителів закладу в рамках проведення психолого-педагогічного семінару: «Профілактика емоційного вигорання». · Поглиблене психодіагностичне обстеження й виявлення типу «важковиховуваності» та психологічних особливостей школяра. · Профдіагностика учнів 9-х, 11-х класів. · Психологічний патронат «важких» підлітків: - Індивідуальні консультації; - Корекція акцентуацій. · Групова та індивідуальна профконсультаційна робота як допомога дитині у професійному самовизначенні, побудові професійного плану.
ЛЮТИЙ
· Психологічний супровід підлітків: групове та індивідуальне консультування підлітків з особистих проблем. · Діагностика дітей, що перебувають на індивідуальному дітьми, дітей, що направляються на районну ПМПК. · Робота з батьками дітей, що направляються на районну ПМПК (діагностика, корекція). · Психологічна допомога дітям, які зазнають насилля з боку однолітків (розвивальна робота). · Аналіз діагностування дітей, що проходять районну ПМПК. · Індивідуальна психодіагностична, корекційна робота з учнями з неблагополучних сімей, що потребують особливої педагогічної уваги. · Вивчення педмайстерності вчителів, що атестуються. · Індивідуальна робота з учнями-учасниками олімпіад. · Психологічний аналіз стану викладання предметів.
БЕРЕЗЕНЬ
· Аналіз діагностики педмайстерності вчителів, що атестуються (вивчення взаємин з учнями, батьками вчителів, що атестуються) · Консультування класних керівників закладу з питань розвитку учнівських колективів (аналіз соціометрії) · Психолого-педагогічний семінар « Профілактика емоційного вигорання вчителя» · Групове консультування учнів 11-х класів (психологічне налаштування на успішне складання ДПА та ЗНО). · Індивідуальне консультування учнів 11-х класів з питання складання ЗНО
· Психологічний супровід учнів-членів НТШ «Інтелект» (тренінгові заняття, індивідуальне консультування)
КВІТЕНЬ
· Індивідуальні консультації батьків, діти яких потребують посиленої уваги. · Анкетування учнів 5-х, 9-, 11-х класів щодо рівня вихованості. · Підготовка учнів закладу до проходження районної ПМПК (робота з батьками, вчителями, класними керівниками · Психологічна підтримка учнів 9-х класів з питання успішного складання ДПА · Збір інформації про індивідуально-психологічні особливості майбутніх першокласників (співпраця з вихователями д/с «Ружечка»)
ТРАВЕНЬ
· Робота з першокласниками, батьками першокласників по створенню передумов успішної адаптації до навчання у 2-му класі. · Анкетування батьків четвертокласників щодо формування 5-х класів. · Анкетування батьків дев’ятикласників щодо формування 10-х класів. · Психологічний супровід дітей, що проходять обласну ПМПК. · Індивідуальне консультування учнів 9-х, 11-х класів щодо складання ДПА та ЗНО (психологічна підтримка)
ЧЕРВЕНЬ
Робота в пришкільному оздоровчому таборі. Робота в кабінеті.
Кiлькiсть переглядiв: 338

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.