FacebookTwitterVKontakteYouTubeПідписатися на RSS

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. Він є громадським інспектором з охорони дитинства.

План роботи соціального педагога закладу на 2020-2021 н.р.

/Files/images/2020-2021/sotsalniy_pedagog/Слайд1.JPG

/Files/images/2020-2021/sotsalniy_pedagog/Слайд2.JPG

/Files/images/2020-2021/sotsalniy_pedagog/Слайд3.JPG

Напрями роботи соціального педагога в школі:

- психологічна підготовка до навчання у школі;

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

- організація роботи з “важкими” дітьми;

- професійне самовизначення старшокласників;

- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

- сприяння психологічному здоров’ю дітей, /підлітків батьків та педагогів

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

- методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

-діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

-соціально-перетворювальна робота;

-профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громодськістю.

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;

— охорона і захист прав та інтересів дітей;

— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;

— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;

— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;

— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;

— попередження конфліктів в учнівських колективах;

— допомога у професійному самовизначенні;

— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;

— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;

— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

Для соціального педагога пріоритетними є наступні завдання:

- здійснення соціально – педагогічного патронажу сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, що спрямований на надання соціально – педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів;

- соціальний патронаж сімей, члени яких брали участь в АТО, ООС та членам сім’ї загиблого під час проведення АТО, потерпілим під час військових подій періоду проведення АТО; внутрішньо – переміщеним особам.

- соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами, учнів, які навчаються в інклюзивних класах, розробці алгоритму взаємодії педагогічних працівників як у межах навчального закладу, так і поза його межами щодо забезпечення потреб вихованців та учнів;

- правове виховання учасників навчально – виховного процесу, формування у учнів розуміння необхідності дотримання вимог законів, вироблення навичок правомірної поведінки;

- профілактика насильства в школі та сім ї, підвищення соціально – правової культури учнів, педагогів, батьків. Проведення бесід з батьками з основних виховних функцій родини й питань виконання батьківських обов’язків і відповідальності за неналежне їхнє виконання;

- формування здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок, розширення знань учнів щодо збереження здоров я;

- профілактика девіантної поведінки учнів, сприяння створенню умов, необхідних для повноцінної інтеграції дитини до соціально позитивного середовища.

Кiлькiсть переглядiв: 124

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.