Повернутися до звичайного режиму
Підписатися на RSS

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. Він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Вже місяць на території Долинського району працює психологічний хаб, створений фахівцями закладів освіти.Спеціалісти надають необхідну підтримку дітям різного віку, їхнім батькам, особливо внутрішньо переміщеним особам. Можна отримати особисту консультацію психолога з 9:00 до 11:00; з 13:00 до 15:00 з понеділка по п’ятницю у приміщеннях шкіл міста.

Психологічний хаб

ПІБ Телефон Категорії з якими працюють Графік роботи
1. Ніколенко Наталія Іванівна 0993639620 Вчителі, батьки Середа 13:00-15:00 год КЗ «ОЗЗСО гімназія І-ІІІ ступенів № 3 Долинської міської ради»
2. Ткаченко Олена Анатоліївна 0993288580 0977504691 Учні 7-11 класів Понеділок 13:00-15:00год КЗ «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 ім..А.С. Макаренка Долинської міської ради»
3. Полевчук Інна Дмитрівна 0663773960 0683432470 Учні 1-6, класів Четвер 13:00-15:00год КЗ «Долинський ОЗЗСО І-ІІІ ступенів № 4 Долинської міської ради»
4. Лисенко Оксана Леонідівна Ковальчук Оксана Леонідівна 0993639701 0957884237 Діти з ООП Вівторок 13:00-15:00год КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Долинської міської ради»
5. Чижова Світлана Михайлівна 0992167705 Діти дошкільного віку П’ятниця 09:00-11:00 КЗДО № 5 «Казка»Долинської міської ради

План роботи соціального педагога закладу на 2020-2021 н.р.>>>>>

/Files/images/2020-2021/sotsalniy_pedagog/Слайд1.JPG

/Files/images/2020-2021/sotsalniy_pedagog/Слайд2.JPG

/Files/images/2020-2021/sotsalniy_pedagog/Слайд3.JPG

Напрями роботи соціального педагога в школі:

- психологічна підготовка до навчання у школі;

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

- організація роботи з “важкими” дітьми;

- професійне самовизначення старшокласників;

- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

- сприяння психологічному здоров’ю дітей, /підлітків батьків та педагогів

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

- методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

-діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

-соціально-перетворювальна робота;

-профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громодськістю.

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;

— охорона і захист прав та інтересів дітей;

— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;

— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;

— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;

— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;

— попередження конфліктів в учнівських колективах;

— допомога у професійному самовизначенні;

— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;

— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;

— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

Для соціального педагога пріоритетними є наступні завдання:

- здійснення соціально – педагогічного патронажу сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, що спрямований на надання соціально – педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів;

- соціальний патронаж сімей, члени яких брали участь в АТО, ООС та членам сім’ї загиблого під час проведення АТО, потерпілим під час військових подій періоду проведення АТО; внутрішньо – переміщеним особам.

- соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами, учнів, які навчаються в інклюзивних класах, розробці алгоритму взаємодії педагогічних працівників як у межах навчального закладу, так і поза його межами щодо забезпечення потреб вихованців та учнів;

- правове виховання учасників навчально – виховного процесу, формування у учнів розуміння необхідності дотримання вимог законів, вироблення навичок правомірної поведінки;

- профілактика насильства в школі та сім ї, підвищення соціально – правової культури учнів, педагогів, батьків. Проведення бесід з батьками з основних виховних функцій родини й питань виконання батьківських обов’язків і відповідальності за неналежне їхнє виконання;

- формування здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок, розширення знань учнів щодо збереження здоров я;

- профілактика девіантної поведінки учнів, сприяння створенню умов, необхідних для повноцінної інтеграції дитини до соціально позитивного середовища.

Кiлькiсть переглядiв: 392

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.