Програма НУШ /Files/images/1508175_orig.jpg

Річний план заходів щодо профілактики булінгу

№ п/п Назва заходу Термін проведення Відповідальний Примітка
1. Проведення анкетування (опитувавання)серед учнів та батьків школи на тему: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладі». До 25.09. 2019р. Соціальний педагог Дорошенко Є.С.
2. Оформити інформаційний стенд «Стоп булінг!» До 10.09. 2019р. Соціальний педагог Дорошенко Є.С.
3. Налагодити співпрацю з місцевими органами Національної поліції, служби у справах дітей РДА щодо антибулінгової політики в закладі через інформаційно – просвітницькі заходи. Протягом року Адміністрація закладу
4. Перегляд відео-презентації для учнів 5- 7класів «Булінг! Як його розпізнати?». 7-11.10.2019 р. Соціальний педагог Дорошенко Є.С.
5. Урок –роздум у 8-10х класах «Інтимне селфі в інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?» 25-29.11.2019р. Соціальний педагог Дорошенко Є.С.
6. Години спілкування в 3-11 класах «Як допомогти тому, хто став жертвою булінгу». 4 – 8.11. 2019р. Класні керівники
7. Загальношкільний виховний захід для учнів 5-11 класів «Стоп булінг!» 05.12.2019р. Соціальний педагог Дорошенко Є.С.
8. Провести в закладі тиждень протидії булінгу серед вихованців( за окремим планом). Лютий, 2020 р. ЗДВР Куліченко Л.В.
9. «Як запобігти булінгу в школі : формуємо системний підхід» - перегляд вебінару на засіданні ШМО класних керівників. 07.02. 2020 р. ЗДВР Куліченко Л.В.
10. Психологічний тренінг з педагогами закладу « Метод ненасильницької комунікації Маршалла Розенберга» 19.02 .2020р. Практичний психолог Ніколенко Н.І.
11. Діалог – дискусія серед представників Учнівської республіки «Булінг – світова проблема чи поодинокі випадки?» 26.02.2020р. Педагог – організатор Кошман Т.В.
12. Тематичні години спілкування в 3-11класах «Булер – не герой! Булер – правопорушник! Протягом лютого 2020 Класні керівники
13. Індивідуальне консультування батьків , учнів як механізм виявлення випадків насилля. протягом року Практичний психолог Ніколенко Н.І.
14. Години спілкування в 3-11 класах «Кібербулінг! Який він?». Протягом лютого-березня2020р. Класні керівники
15. Корекційні заняття з дітьми, які потребують допомоги з даної проблеми. Протягом року Практичний психолог Ніколенко Н.І.
16. Заняття з елементами тренінгу для учнів 5х класів «Емпатія – вміння відчувати серцем» 26.02.2020р. Практичний психолог Ніколенко Н.І.
17. Конкурс-виставка плакатів на тему: «Не мовчи про насилля. Стоп булінг!» До 20.03.2020 Педагог – організатор Кошман Т.В
18. Індивідуальна робота з учнями : Формування здорового способу життя. Запобігання насиллю. Протягом року. Соціальний педагог Дорошенко Є.С.
19. Бесіда з батьками в класних колективах 7-8х класів на тему: «Типові помилки батьківського виховання,які формують у дитини насильницьку поведінку» Протягом березня 2020 р. Практичний психолог Ніколенко Н.І.
20. Проведення батьківських зборів на тему :»Дитяча агресивність та її причини. Чи вміємо ми слухати та чути своїх дітей?» Протягом квітня – травня 2019-2020н.р. Класні керівники
21. Зустріч учнів зкладу з представниками служби у справах дітей РДА та поліції на тему Скажи булінгу «Ні» Квітень,2020 ЗДВР Куліченко Л.В.
22. Анкетування батьків, учнів, вчителів «Протидія боулінгу та безпечне освітнє середовище» Травень, 2020 Соціальний педагог Дорошенко Є.С., Класні керівники.

Створення безпечного освітнього середовища, формування ціннісних життєвих навичок

Зміст заходів Строки виконання Відповідальні Підсумок Де заслуховвалось Відмітка про виконання
І Організаційна робота
1. Скласти та затвердити план виховної роботи НВК на 2019/2020 та навчальний рік 16.08.2019 ЗДВР План Педрада
2. Провести інструктивно – методичну нараду з класними керівниками, , лідерами учнівського самоврядування з питань планування виховної роботи 29.08.2019 ЗДВР Рекомендації Нарада
3. Розробити та затвердити заходи з впровадження Основних орієнтирів виховання учнів 1–11 класів на 2019/2020 навчальний рік з урахуванням програми «Нова українська школа» у поступі до цінностей» 30.08.2019 ЗДВР Заходи ШМО класних керівників
4. Провести нараду з класними керівниками і опрацювати інформацініматеріали щодо створення у 2019-2020 н.р. безпечноо освітньогосередовища,формування у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок 04.09.2019 ЗДВР Рекомендації Нарада
5. Розробити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію боулінгу(цькуванню) в закладі протягом року ЗДВР, педагог-організатор Заходи ШМО класних керівників
4. Для побудови безпечного освітнього середовища у закладі використовувати методичний посібник «Кодекс безпечного освітнього середовища»,який передбачає навчання школярів, батьків, педагогічних працівників правилам безпечної поведінки особистості. Протягом року ЗДВР, класні керівники Рекомендації
5. Використовувати у практиці роботи закладу відеоролик «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Медіація – ровесників і ровесниць» та електронний курс «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» Протягом року ЗДВР Рекомндації
6 Проводити освітню роботу із батьками та законними представниками дітей з питань профілактики насильства,булінгу, формування насильницької моделі поведінки та вирішення конфліктів мирним шляхом. Протягом року ЗДВР Рекомендації
7 Участь заступників з виховної роботи, педагогів – організаторів в районній педагогічній конференції. 28.08.2019 ЗДВР рекомендації Конференція
8 Районний ПДС заступників директорів з виховної роботи ,педагогів – організаторів. 04.09.2019 ЗДВР Рекомендації Семінар
9 Скласти та погодити графік проведення: • відкритих виховних заходів • виховних годин • роботи гуртків 06.09.2019 ЗДВР
10 Скласти соціальний паспорт школи До 06.09.2019 соціальний педагог Соціальний паспорт Засідання РПП
11 Формування складу Ради профілактики правопорушень та соціального захисту учнів. Планування роботи 13.09.2019 ЗДВР План роботи Наказ
12 Здійснити психолого-педагогічний аналіз контингенту учнів з метою виявлення учнів, схильних до правопорушень, до вживання спиртних напоїв, наркотичних речовин. Вивчити умови проживання дітей, які потребують постійної уваги 20.09.2019 практичний психолог, соціальний педагог Моніторинг Засідання РПП
13 Створити інформаційний банк даних про зайнятість учнів в позаурочний час 30.09.2019 соціально-психологічна служба, педагог-організатор Моніторинг Засідання РПП
14 Провести класні збори з метою організації учнівського врядування в класах та НВК До 24.09.2019 класні керівники, педагог-організатор Протокол
15 Провести тематичні збори учнів по класах «Дотримання правил для учнів обов’язок кожного школяра» Вересень, 2019 класні керівники Протокол
16 Організація змістового відпочинку учнів під час канікул ( за окремим планом) протягом року ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники План Нарада
17 Організувати відзначення ювілейних дат визначних людей України та світу , пам’ятних дат та державних свят. протягом року ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники Заходи
18 Вивчити психологічні аспекти виховної роботи в школі шляхом анкетування,індивідуальної рботи з здобувачам освіти, співпраці «учень – вчитель» квітень соціально-психологічна служба, педагог-організатор Аналіз Нарада
19 Провести моніторинг сформованості ціннісних ставлень учнів 5–11 класів жовтень, квітень ЗДВР Моніторинг Нарада
20 Спланувати роботу Учнівської республіки. квітень ЗДВР, педагог-організатор План
21 Організація літнього відпочинку в пришкільному таборі «Надія». травень ЗДВР Наказ
ІІ. ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ (виховання ціннісного ставлення до мистецтва)
22 Участь у загальношкільних, районних ,обласних конкурсах, фестивалях протягом року ЗДВР, педагог-організатор Участь Наказ
23 Продовжити співпрацю із дитячою школою мистецтв, центром дитячої творчості та районним будинком культури протягом року ЗДВР, педагог-організатор
24 Проведення свята Дня Знань та Першого тематичного уроку 02.09.2019 педагог-організатор Захід
25 Сприяти відвідування учнями школи шоу-програм , концертів, театральних вистав, тощо. протягом року Адміністрація
26 Організація роботи прес-центру учнівського врядування вересень ЗДВР, педагог-організатор
27 Конкурс фотолюбителів «Моя Україна», «Туризм нас єднає» 16.09.2019 Карявка С.С., вчитель інформатики Участь
28 Акція: «Подаруй книгу бібліотеці» 28-29.09.2019 Бібліотекарі, члени Учнівської ради.
29 Всеукраїнський День бібліотек. Акція «Кращі читачі бібліотеки» 30.09.2019 бібліотекарі
30 Конкурс-виставка вітальних листівок, колажів до Дня працівників освіти 30.09.2019 педагог-організатор, учнівська рада
31 Святкування Дня вчителя: -святковий концерт; -вітання вчителів ветеранів школи 30.09.2019 класні керівники 11кл., пед..орг. Заходи
32 Оформлення фотозони «Осінній вернісаж» 01.10.2019 учитель образотворчого мистецтва
33 Посвята в старшокласники. Пізнавально – розважальна програма «Хто зверху». 12.10.2019 Педагог-організатор,клсассні керівники Захід
34 Традиційне свято української казки. Конкурс дитячої та юнацької творчості «Урок казки» (номінації «Чарівний голос», «Казкова країна», «Казковий художник») 28.10.2019 Педаог – організатор, вчителі початкових класів Захід
35 Тиждень української писемності та мови (за окремим планом) 07–11.11.2019 учителі української мови Заходи
36. Конкурс на кращу новорічно-різдвяну композицію на тему: «Замість ялинки святковий букет» 22.12.2019 педагог-організатор Конкурс
37. Оформлення Новорічної фотозони «Зимовий вернісаж» 14.12.2019 Вчитель трудового навчання
38 Новорічні свята(вистава,шоу –програма) 26–31.12.2019 педагог-організатор Заходи
39 Конкурс «Найкращий читач– 2019» лютий бібліотекар
40. Проведення Дня святого Валентина. Пошта Кохання. Свято до Дня святого Валентина лютий педагог-організатор Заходи
41. Конкурс читців-декламаторів присвячений Міжнародному дню рідної мови 21.02.2019 педагог-організатор, учителі української мови Конкурс
42. Виставка малюнків «Шевченко художник» березень учитель образотворчого мистецтва
43. До Міжнародного жіночого дня «Святкові віншування». Привітання жінок-працівників НВК березень педагог-організатор Свято
44. Тиждень дитячого читання «Книжкові іменини-чудові дні весни» (за окремим планом) березень педагог-організатор План заходів
45. Свято «Зоряний олімп» травень педагог-орг. Захід
IІІ.НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ (формування ціннісного ставлення до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю)
46 Участь в урочистостях до Дня Незалежності України. 23.08.2019 Адміністрація Участь
47 З метою дослідження та вивчення рідного краю,його історії, природи та мистецтва, провести: екскурсії та подорожі по рідному краю, його визначних місцях; екскурсії до обласного краєзнавчого музею,музею історії рідного краю зустріч з поетами таписьменниками рідного краю, віртуальні екскурсії по Україні. Протягом 2019 – 2020 н.р. класні керівники
48 Знайомити учнів з історією народних свят і обрядів. Провести : - «Андріївські вечорниці» - свято «Дари СвятогоМиколая» - «Світле Христове Воскресіння» – конкурс віншувань,колядок та щедрівок – конкурс Вифлеємської зірки та великодніх писанок За народним календарем педагог-організатор, вчитель музики
49 Продовжити збір матеріалів за проектом «Випускники школи- захисники вітчизни 28.10.2019 ЗДВР, педагог-організатор Матеріали
50 Створення в соціальних мережах національно-патріотичних сторінок «Мій рідний край» протягом року педагог-організатор, учнівська рада
51 День партизанської слави: • уроки мужності «Не дозволити забути» • заочна екскурсія-подорож «Стежками партизанської слави» • виставка світлин «Пам’ять крізь віки» 22.09.2019 класні керівники, педагог-організатор, учителі історії
52 Провести зустріч учнівської молоді з учасниками бойових дій ветеранами ІІ Світової війни, воїнами-афганцями, військовослужбовцями Збройних Сил України, учасниками ООС протягом року педагог-організатор, учитель ЗВ Зустрічі
53 День захисника України . Свято Покрови Пресвятої Богородиці. Зутріч з випускниками, учасниками АТО. 12.10.2019 ЗДВР, класні керівники Зустріч
54 Перегляд та обговореннявітчизняних художніх і документальних фільмів присвячених визволенню України від нацистів 31.10.2019 вчителі історії
55 Екскурсії до районного музею«Згадай, Україно, вогненні роки!» 24–30.10.2019 класні керівники Екскурсії
56 День Гідності та Свободи.Уроки історії «Революція гідності— головні дійові особи» 21.11.2019 класні керівники Тематичні уроки
57 День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій: • всеукраїнська акція «Засвіти свічку» (22.11.) • тематичні виховні години 25.11.2019 педагог-організатор, класні керівники Участь
58 Урок-реквієм «Страшні роки моєї України», присвячений Дню пам’яті жертв голодомору та політичних репресій 24.11.2019 класні керівники заходи
59 День Збройних Сил України. Зустріч старшокласників з представниками військового комісаріату 06.12.2019 ЗДВР, педагог-організатор, учитель ЗВ
60 Конкурс-змагання «Ігри патріотів» до Дня Збройних Сил України 06.12.2019 Вчитель предмету «Захисник Вітчизни» Змагання
61 День Соборності України: • тематична виставка «22 січня— День Соборності України» • тематичні виховні години • флеш-моб «Живий ланцюг єднання» 20.01.2020 класні керівники, педагог-організатор, бібліотекар Заходи
62. День пам’яті подій під Крутами Загалношкільний виховний захід «Пам’яті героїв Крут» 27.01.2020 учителі історії Захід
63. День пам’яті воїнів-інтернаціоналістів Захист міні-проекту «Афганська війна очима дітей». Зустріч з воїнами –інтернаціоналістами. 14.02.2020 класні керівники
64 Шевченківський тиждень березень учителі-філологи, педагог-організатор
65. Виховні заходи до 33річниці трагедії на ЧЕС «Чорнобильський дзвін» квітень Класні кевники
66. Святкування Дня Перемоги. Акція «Зірка памяті», Виховні заходи. Участь в міських урочистостях. Патріотичні квести. травень Вчителі історії , Класні керівники
61. Конкурс малюнків «Безсмертний подвиг українського народу» травень педагог-організатор
ІV. ГРОМАДЯНСЬКЕ ТА ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ (формування ціннісного ставлення до держави і суспільства)
62 Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки в загальноосвітніх навчальних закладах. І з цією метою класним керівникам: • розробити цикл бесід, конкурсів, лекцій з питань вивчення і тлумачення державної та національної символіки • поновити куточки національної символіки в аудиторіях та громадських місцях НВК вересень ЗДВР, класні керівники, педагог-організатор Методичні рекомендації
63 Провести цикл тематичних бесід, заходів, спрямованих на формування в учнівської молоді поваги до Конституції України, законів Української держави протягом року класні керівники Бесіди
64 Опрацювати лист МОН від 16.08.19 «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019-2020н.р. 21.09.2019 ЗДВР ШМО класних керівників Рекомендації
65 Розпочати роботу над проектом «Герої навколо нас» протягом року ЗДВР, педагог-організатор
66 Оновити склад Ради профілактики правопорушень та соціального захисту учнів. Спланувати її роботу 10.09.2019 ЗДВР План роботи
67. Скласти на новий навчальний рік план профілактичних заходів правопорушень серед учнівської молоді 16.09.2019 ЗДВР План роботи
68. Провести профілактичні бсіди «Наслідкипідліткових пустощів”, “ Рабствоза власним бажанням ”, «Курити чи бути здоровим – вибирайте самі”, ” Ціною свого життя протягом року соціально-психологічна служба, педагог-організатор Бесіди
69. Інформаційно-просвітницькі заходи:”Як підлітки втягуються взлочинну діяльність ”,усний журнал ”Цінуй життя –зупини СНІД”,діалог “Які права мені потрібні вшколі ”, перший крок до злочину ” 10.09.2019 соціально-психологічна служба, педагог-організатор Заходи
70 Створити банк правових технологій (зібрати сценарії, розробки, різні матеріали по правовому вихованню) вересень, жовтень ЗДВР, педагог-організатор
71 Міжнародний день боротьби проти насилля: • тренінг «Як захистити себе від насильства» • тематичні години спілкування 03.10.2019 соціально-психологічна служба, класні керівники Заходи
72 Європейський День боротьби з торгівлею людьми: • тематичні години спілкування • інформаційно-профілактичний захід «Не стань жертвою торгівлі людьми» 18.10.2019 соціально-психологічна служба, класні керівники Заходи
73 Тренінгове заняття «Життя без насильства» 04.12.2019 Практичний психолог заняття
74 Міжнародний день обіймів Акція «Обіймімося, бомиодна родина» 20.02.2020 педагог-організатор, учнівська рада
75 Проведення місячника провової освіти і виховання Лютий 2020 класні керівники, соціально-психологічна служба, вчитель правознавства Наказ Засідання ШМО
76 Організувати зустріч з працівниками поліції, суду,прокуратури в рамках тижня правових знань. грудень соціально-психологічна служба
77 Вивчати із здобувачами освіти Конвенцію ООН про права дитини, Декларацію прав дитини. протягом року Вчителі права, класні керівники Уроки права, Години спілкування.
78. Тиждень правових знань (за окремим планом) 09–13.12.2019 ЗДВР, вчителі права, класні керівники
79. Мітинг-реквієм на вшанування Героїв Небесної Сотні 20.02.2020 педагог-організатор
80. Провести благодійну акцію «З вірою в серці», спрямовану на підтримку захисників нашої країни, їхніх дітей та родин, медичних працівників і волонтерів, які працюють в зоні АТО лютий педагог-організатор
81. Патріотичний квест «Моя Україно, я твоя дитина!» 24.02.2020 класні керівники
82. Шевченківський тиждень «Провісник долі України» (за окремим планом) 27.02–03.03.2020 учителі-філологи
83. День національної гвардії України Урок мужності. Відеолекторій 24.03.2020 класні керівники
84. Міжнародний день пам’яті Чорнобиля Загальношкільна лінійка 21.04.2020 педагог-організатор, класні керівники
85. Година пам’яті «Біль Чорнобиля» 21.04.2020 класні керівники
86. День пам’яті та примирення Екскурсія до меморіалу загиблим воїнам «Подвиг в ім’я майбутнього» 05–12.05.2020 класні керівники
87. Заходи присвячені Дню примирення Уроки мужності «Памятаємо. Перемагаємо» 04–10.05.2020 педагог-організатор, класні керівники
38. травень педагог-організатор
V. ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ (формування ціннісного ставлення до природи)
88 Залучити учнів до практичної природоохоронної діяльності, догляду за зеленими насадженнями в класах та на території школи протягом року класні керівники
89 Налагодити в закладі екологічне інформування: випуск стіннівок, альбомів, усних журналів, фотостендів, виставок малюнків, участь у конкурсах, тощо протягом року ЗДВР, вчителі біології
90 Акція «Я— господар школи!» (озеленення та благоустрій класних кімнат і коридорів, упорядкування шкільного подвір’я) 01–30. 09.2019 класні керівники, педагог-організатор, учнівська рада
91. Екологічна операція «Установи годівничку» протягом січня педагог-організатор, учнівська рада
92 Місячник довкілля «Зелена весна» (за окремим планом) 03–28.04.2020 педагог-організатор, класні керівники
93 16 квітня— День довкілля Трудовий десант «Чисте шкільне подвір’я» 13.04.2020 педагог-організатор, класні керівники
94 Виховний захід «Чорнобиль— горе України, її незагоєна рана» квітень Вчителі біології
95 Конкурс малюнків «Людина і ліс», «Моє улюблене місце відпочинку» 12.04.2020 учитель образотворчого мистецтва
96 Провести День Землі, День довкілля (за окремим планом) квітень педагог-організатор
VI. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ.ФОРМУВАННЯ у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок, здоровоо способу життя (формування ціннісного ставлення до себе)
97 Використовувати банк педагогічних технологій ( на сайті МОН) у рубриці «корисні посилання щодо теми антибулінгу» для використання в профілактичній роботі закладу протягом року соціально-психологічна служба, педагог-організатор
98 З метою профілактики підліткового секстінгу та онлайн – грумінгу проводити шкільні уроки «Інтимне селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик? протягом року соціально-психологічна служба Уроки
99 Опрацювати із здобувачами освіти Положення про академічну доброчесність. протягом року Класні керівники Години спілкування
100 Забезпечити проведення просвітницько – профілактичних заходів з питань протидії торгівлі людьми та профілактики наркоманії серед дітей та учнівської молоді протягом року соціально-психологічна служба, класні керівнки Заходи
101 Неухильно виконувати заходи щодо профілактики та боротьби зі злочинністю серед учнівської иолоді на 2019-2020н.р. протягом року класні керівники, соціально-психологічна служба Заходи РПП
102 День людей похилого віку Акція «Переступи поріг з добром» до Міжнародного дня людей похилого віку 03.10.2019 соціально-психологічна служба, педагог-організатор
103 Широко залучити органи учнівського врядування та батьківської громадськості до профілактичної роботи із питань насильства в сім’ї протягом року ЗДВР, соціально-психологічна служба
104 Провести виховні години по класах, присвячені Міжнародному дню толерантності 14-15.11.2019 класні керівники
105 Всесвітній день боротьби із СНІДом: • усний журнал «Повинен знати кожен» • радіогазета «Що ми знаємо про СНІД» • тематичні виховні години 02.12.2019 педагог-організатор, соціально-психологічна служба, класні керівники
106 Профілактичні бесіди, присвячені міжнародному Дню боротьби зі СНІДом: 02.12.2019 педагог-організатор, соціально-психологічна служба
107 Зустріч з лікарем сімейної медицини з лекцією «Про шкідливий вплив тютюну на дитячий організм» протягом грудня ЗДВР, педагог-організатор
108 Провести семінар для батьків, вчителів та класних керівників із питань гендерної культури та запобігання всім формам насильства протягом року ЗДВР, соціально-психологічна служба
109 3 грудня Міжнародний день інваліда: • урок доброти і милосердя « Всі ми різні, але всі ми рівні» • акція «Подаруй свято іншим» 03.12.2019 педагог-організатор, соціально-психологічна служба, класні керівники, учнівська рада
110 День здоров’я, фізкультури та спорту Спортивні змагання «Здоров’я і спорт поруч ідуть».Олімпійський урок. 09.09.2019 ЗДВР, класні керівники., учителі фізкультури
111 07 квітня— Всесвітній день здоров’я Спортивні змагання між класами 07.04.2020 учителі фізкультури
112 Свято «Здоров’я— найбільше багатство» 06.04.2020 класні керівники
113 Організувати проведення циклу бесід, лекцій, зустріч із лікарями, працівниками СЕС щодо шкідливого впливу на організм школяра тютюну, наркотиків, алкоголю протягом року ЗДВР, соціально-психологічна служба, педагог-організатор
114 В рамках Всесвітнього дня без тютюну провести акцію «Скажемо курінню НІ!» щодо припинення куріння серед дітей та молоді травень соціально-психологічна служба, педагог-організатор
115 Взяти участь у Всеукраїнській благодійній акції «Серце до серця» 01–10.05.2020 соціально-психологічна служба, педагог-організатор
VІІ. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ (формування ціннісного ставлення до праці)
Організувати чергування учнів 5–11 класів в аудиторіях з метою підтримки чистоти 05.09.2019 ЗДВР, класні керівники
Акція «Я— господар школи!» (озеленення та благоустрій класних кімнат і коридорів, розподіл зелених зон пришкільної території між класами, упорядкування шкільного подвір’я) 01-30. 09. 2019 класні керівники, педагог-організатор, учнівська рада
Класна година «Вибір професії» ЗДВР, соціально-психологічна служба
Операція «Живи, книго!» листопад бібліотекар
Підготовка території закладу до осінньо-зимового періоду (збір насіння квітів на квітниках) вересень, жовтень Класні керівники
Виготовлення годівничок для птахів лютий Вчителі труового навчання, вчителі початкових класів
Провести тестування і анкетування старшокласників щодо вибору майбутньої професії вересень, квітень соціально-психологічна служба
Організувати зустріч з представниками центру зайнятості для проведення бесід для старшокласників з трудового законодавства і проблем підготовки молоді до життя в ринкових умовах протягом року Адміністрація
Участь учнівської молоді у профорієнтаційній акції «Спробуй професію» Протягом року класні керівники
Прибирання території закладу жовтень, квітень Вчителі трудового навчання
Український День довкілля. Акція «Посади дерево» квітень ЗДВР, педагог-організатор
Операція «Чистодвір». Робота на квітниках квітень класні керівники
Місячник профорієнтації (за окремо розробленим планом) лютий Адміністрація
Організувати зустрічі учнів 9-11-х класів з представниками вищих навчальних закладів протягом року адміністрація
VІІІ. ОХОРОНА ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ ’Я УЧНІВ
Методом тестування визначити рівень навчальних досягнень учнів з основ безпеки життєдіяльності вересень учитель основ здоров’я
Ознайомлення учнів із планом евакуації у разі тривоги та проведення тренувальних запобіжних заходів 08.11.2019 класні керівники
Організація чергування вчителів та учнів старшокласників на перервах протягом року адміністрація НВК Наказ
Проведення інструктажів класними керівниками з безпеки життєдіяльності під час освітнього процесу протягом року класні керівники
Поновити стенди з наочними матеріалами щодо попередження всіх видів дитячого травматизму протягом року ЗДВР, учитель основ здоров’я
Перевірка наявності і ведення журналів інструктажів класними керівниками Протягом року ЗДВР
Зробити аналіз медичного огляду учнів. Заповнити листки здоров’я 25.09.2019 медсестра, класні керівники
Тиждень безпеки (за окремо розробленим планом) 04–09.11.2019 ЗДВР, класні керівники, педагог-організатор
Тиждень знань пожежної безпеки (за окремим планом) 04–08.11.2019 ЗДВР, класні керівники, педагог-організатор
День безпеки життєдіяльності перед зимовими канікулами 27.12.2019 класні керівники
День безпеки життєдіяльності перед літніми канікулами 22.05.2020 класні керівники
Тиждень безпеки в НВК. День цивільної оборони 18–22.04.2020 адміністрація НВК
Розробити та розповсюдити пам’ятки для батьків та учнів щодо дотримання правил безпечної поведінки на дорозі, у транспорті, під час масових заходів та в громадських місцях протягом року ЗДВР, педагог-організатор, учитель основ здоров’я
Провести бесіди з учнями з обов’язковим записом в класний журнал на теми: «Дорога до школи», «Правила поведінки на вулицях і дорогах» 02.09.2019 класні керівники
Провести бесіди з учнями з обов’язковим записом в класний журнал на тему: «Правила пожежної безпеки» 05.09.2019 класні керівники
Провести бесіди з учнями з обов’язковим записом в класний журнал на тему: «Як вберегтися від отруєння газом, грибами та іншими речовинами» жовтень класні керівники
Попередження всіх видів дитячого травматизму напередодні канікул, екскурсій, турпоходів тощо протягом року класні керівники
Провести бесіди з учнями з обов’язковим записом в класний журнал на тему: «Попередження нещасних випадків щодо ураження електричним струмом, блискавкою» листопад класні керівники
Інструктаж із виконання правил БЖ під час проведення новорічних свят грудень класні керівники
Провести бесіди з учнями з обов’язковим записом в класний журнал на тему: «Правила поведінки дітей на воді та кризі» грудень класні керівники
Організація індивідуальної роботи з профілактики дитячого травматизму з учнями, які були відсутні при проведенні бесід чи інструктажів з БЖ протягом року класні керівники
24. Налагодити співпрацю з працівниками ДАІ, пожежної служби, медиками та іншими фахівцями з метою попередження дитячого травматизму протягом року ЗДВР, педагог-організатор, соціальний педагог

Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку в 2018-2019 н.р.

Детальніше>>>>>>

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Вимоги до особистості класного керівника

1. Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає:

  • високий рівень самосвідомості, суспільної та національної свідомості;
  • усвідомлення громадянського обов'язку, високий рівень політичної культури та культури міжнаціонального спілкування;
  • високий рівень моральної вихованості;
  • соціальну активність і відповідальність;
  • володіння навичками суспільно-гуманістичної роботи, вмінням творчо працювати, використовувати й цінувати колективний досвід, критично оцінювати досягнуте;
  • володіння вмінням брати участь у співпраці, співтворчості;
  • здатність до прояву громадянської активності на благо суверенної України.
2. Професійно-педагогічна спрямованість, сутністю якої є:
  • розуміння соціальної ролі педагогічної професії, інтерес до дитини як суб'єкта діяльності, вміння розуміти її потреби й особливості, складність і неоднозначність внутрішнього світу;
  • педагогічна спостережливість; педагогічний такт.
3. Високий рівень педагогічної майстерності, який передбачає:
  • знання основ предмета, завдань і категорій педагогіки;
  • знання вікових, анатомо-фізіологічних та психічних особливостей розвитку учнів, соціального формування особистості; розуміння суті, мети, завдань, форм і методів виховання;
  • знання індивідуально-психологічних та індивідуально-типологічних особливостей вихованців;
  • володіння вміннями й навичками організації виховної діяльності школярів, визначення рівня вихованості учнів, вміннями проектування розвитку особистості в колективі, планування, відбору, узагальнення навчально-виховного матеріалу;
  • володіння прийомами й засобами педагогічної техніки, вмінням встановлювати педагогічне доцільні взаємовідносини з окремими учнями, малими групами, учнівським колективом, батьками, вчителями, аналізувати свою діяльність і діяльність колективу, результати роботи.
Основні функції класного керівника

Організаторські:
  • планування і координація всієї виховної роботи з класом;
  • надання допомоги активу в організації класу;
  • встановлення зв'язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю;
  • забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
  • ведення документації в класі;
  • сприяння розвитку самоврядування в колективі.

Аналітико-узагальнюючі:

  • сприяння всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально-психологічних особливостей.

Координаційно-узгоджуючі:

  • У забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.

Психологічні:

  • У встановлення довірливих стосунків із вихованцями,
  • зняття-психологічного напруження в учнівському колективі.

Стимулюючо-гальмівні:

  • активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.
Зміст роботи класного керівника
  1. Вивчення учнів.
  2. Об'єднання учнів у колектив.
  3. Співпраця із дитячими та молодіжними організаціями.
  4. Робота з батьками, громадськістю.
  5. Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
  6. Співпраця із шкільним психологом.
  7. Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтаційної.
  8. Індивідуальна робота з учнями.

Зміст ВИХОВНОЇ роботи класного керівника

  1. Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
  2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  3. Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
  4. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  5. Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  6. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  7. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  8. Врахування інтересів дітей.
  9. Організація роботи з батьками.

"Золоті правила" класного керівника

  1. Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
  2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
  4. Учитель має бути веселим, жартівливим.
  5. Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
  6. Учитель має бути доброзичливим.
  7. Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  8. Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням".
  9. Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
  10. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
  11. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
  12. Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
  13. Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
  14. Учитель - це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.

Схема складання психолого-педагогічної характеристики особистості школяра
1. Загальні дані.

  1. Прізвище, ім'я.
  2. Вік.
  3. Клас.
  4. Загальний фізичний розвиток.
  5. Стан здоров'я..
  6. Умови життя в сім'ї.

2. Навчальна діяльність.

  1. Здатність до навчання:
  • особливості уваги (ступінь розвитку довільної уваги, її зосередженість, стійкість, здатність до розподілу уваги);
  • рівень усвідомлення вивченого матеріалу, швидкість осмислення;
  • індивідуальні особливості пам'яті (швидкість і міцність запам'ятовування, легкість відтворення);
  • розвиток мислення (здатність розрізняти істотні та другорядні ознаки предметів і явищ, рівень засвоєння загальних і абстрактних, понять);
  • рівень розвитку уяви.
  1. Старанність у навчальній роботі.
  2. Інтерес до занять, ставлення до навчання (сприйняття заохочування чи покарання з боку вчителів і батьків, основний мотив навчальної діяльності).
  3. Вміння вчитися (дотримання режиму дня, організованість, вміння самостійно працювати з книгою, завчати матеріал, контролювати себе, складати плани, конспекти тощо).

3. Особливості характеру й темпераменту.

  1. Яскраво виражені позитивні й негативні риси характеру: спрямованість особистості у ставленні до людей, навчання, праці, самого себе (чуйність, доброта, колективізм, ретельність, бездушність).
  2. Особливості темпераменту, рівень працездатності, товариськості. Переважний настрій (веселий, сумний, пригнічений), стійкість настрою, причини зміни настрою.
Кiлькiсть переглядiв: 357

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.