Підписатися на RSS

/Files/images/pedrada/7.jpg

22 березня відбулася тематична педагогічна рада на тему: "Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, продуктивна співпраця учасників освітнього процесу в умовах НУШ", в якій взяли участь та ділилися досвідом педагогічні працівники закладу та Марфівської філії.
Співпраця відбулася у чотирьох локаціях, в яких розглядалися такі питання:
  • Інноваційна діяльність - потреба та готовність сучасного вчителя у контексті реалізації концепції НУШ (Зенченко Т.П., Валеваха Н.А.);
  • Застосування діяльнісного підходу до навчання математичної та мовної галузі в освітньому процесі як основа реалізації Державного стандарту базової школи )Бурлаченко О.В., Колісніченко Т.С.);
  • Продуктивний зворотній зв'язок у формуванні власної освітньої траєкторії (Криуліна О.В., Брик М.П., Василюк І.В., Луб'яна Г.Б.);
  • Створюємо безпечний психологічний простір у класі. Шерінг - комфортний саосіб спілкування педагогів з дітьми та дітей між собою (Ніколенко Н.І., Дорошенко Є.С.)

Робота в локаціях пердбачала поєднання методичних, теоретичних, практичних знань педагогів, через нові підходи до навчання та формування педагогічної компетентності вчителя і відбувалася в позитивній, психологічній атмосфері.

МАТЕРІАЛИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ>>>>>

/Files/images/2022-2023_nr/6666.jpg


Відповідно до річного плану роботи школи, з метою розкриття творчого потенціалу педагогічних працівників, підвищення їх професійної майстерності, створення оптимальних умов для розбудови внутрішньої системи якості освіти у закладі, 23 лютого було проведено тематичну педагогічну раду "Формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання".
Матеріали до педагогічної ради>>>>>>

/Files/images/2021-2022/pedrada/IMG_0001.JPG

/Files/images/2021-2022/pedrada/IMG_0043.JPG

/Files/images/2021-2022/pedrada/IMG_0096.JPG

Знання та дотримання учасниками освітнього процесу закладу вимог з ОП, БЖ, політики запобігання булінгу, насильницьких дій – як одна з умов безпечного середовища

26 жовтня 2021 року в закладі проведено педагогічну раду - практикум з проблеми «Знання та дотримання учасниками освітнього процесу закладу вимог з ОП, БЖ, політики запобігання булінгу, насильницьких дій – як одна з умов безпечного середовища», на якій розглядалися питання запобігання дитячому травматизму, безпеки дитини, її уміння захистити себе в навколишньому середовищі , конкретні дії педагога щодо захисту дітей від різного роду загроз, булінгу, насильницьких дій, ризиків під час перебування в закладі освіти , а також процедури проведення необхідних заходів у випадку порушення безпеки учасників освітнього процесу.

Педагогічну раду готувала творча група вчителів за локаціями :

  1. Ніколенко Н.І - практичний психолог з теми «Протидія булінгу в закладі освіти: комплексний підхід»;
  2. Доршенко Є.С. - соціальний педагог з теми «Попередження насильства в закладах освіти»;
  3. Доценко Т.М. - вчитель з Основ здоров’я «Практикум з домедичної допомоги»;
  4. Долгова І.Г. – інженер з охорони праці з теми «Дитячий травматизм – дії вчителя».

/Files/images/pedrada/249466886_955656958633740_1347153375274713701_n.jpg

/Files/images/pedrada/247391187_955657278633708_1299386785413322593_n.jpg

/Files/images/pedrada/248892575_955657438633692_4700881241046635483_n.jpg

/Files/images/pedrada/248949640_955656701967099_8802933646179149838_n.jpg

/Files/images/pedrada/249295939_955656985300404_6394850489727475089_n.jpg

Матеріали до педагогічної ради>>>>>


Осінні канікули - час, коли вчителі мають можливість організувати свою методичну роботу, обмінятися досвідом, напрацюваннями. На базі закладу проведені наступні методичні заходи:

1. 18 жовтня нарада при директору з актуальних питань організації освітнього процесу у закладі на період канікул.

2. 19 жовтня засідання атестаційної комісії по питаннях організації атестації педагогічних працівників у 2021-2022 н.р.

3. 19 жовтня засідання творчої групи, яка працює над організацією роботи V (узагальнюючого) етапу опрацювання методичної теми «Формування фахової культури педагога як основи моделювання інноваційного освітнього простору в умовах нової української школи»

4. 20 жовтня засідання педагогічної ради на якому розглянули та схвалили «Положення про шкільні методичні об’єднання» та «Положення про творчі групи», які діють на базі закладу. Розглянули питання про визнання сертифікатів підвищення кваліфікації вчителів, які потребують затвердження педагогічно радою.

5. 20 жовтня відбулося засідання ініціативної групи по розробці внутрішнього проєкту «Створення карти розвитку інноваційного процесу закладу в умовах нової української школи»

/Files/images/pedrada/IMG_0592.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0606.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0610.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0611.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0633.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0637.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0640.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0662.JPG


30 серпня 2021 року на базі КЗ «Долинський ОЗЗСО – гімназія І-ІІІ ступенів № 3 Долинської міської ради» було проведено засідання педагогічної ради, участь у якій взяли вчителі опорного закладу, Марфівської і Богданівської філій та представник Ради школи Богащенко Прохор, учень 10-Б класу опорного закладу.
На порядок денний виносились питання:
• вибори секретаря засідань педагогічної ради школи;
• аналіз роботи педагогічного колективу опорного закладу за 2020-2021 навчальний рік та шляхи розвитку освіти у закладі на наступний навчальний рік – Свічкарьова І.Б.;
• аналіз роботи педагогічного колективу Марфівської філії за 2020-2021 навчальний рік та шляхи розвитку освіти у закладі на наступний навчальний рік – Карявка О.М.;
• аналіз роботи педагогічного колективу Богданівської філії за 2020-2021 навчальний рік та шляхи розвитку освіти у закладі на наступний навчальний рік – Іщенко С.М.;
• обговорення та схвалення освітньої програми опорного закладу та філій на 2021-2022 навч. рік – Григораш Н.В.;
• схвалення мережі класів опорного закладу та філій – Тарасова І.А., Криуліна О.В., Іщенко С.М.;
• обговорення та схвалення плану роботи школи на 2021-2022 навчальний рік, спрямування його змісту на досягнення цілей, спрямованих на реалізацію стратегії розвитку закладу освіти;
• про педагогічне навантаження педагогічних працівників опорного закладу та філій - Тарасова І.А., Криуліна О.В., Іщенко С.М.;
• схвалення Правил дотримання протиепідемічних заходів у закладі освіти під час карантину.
По кожному з питань, які розглядались, були прийняті відповідні конструктивні рішення.

/Files/images/2021-2022/pedrada/240770897_918462965686473_8714699046961853928_n.jpg

/Files/images/2021-2022/pedrada/240883214_918462929019810_3686227288350866271_n.jpg

/Files/images/2021-2022/pedrada/240874372_918462989019804_2522477733010823909_n.jpg

/Files/images/2021-2022/pedrada/240846595_918462875686482_3896776691137295385_n.jpg

/Files/images/2021-2022/pedrada/240972499_918462882353148_1704931816485106778_n.jpg

/Files/images/2021-2022/pedrada/240731442_918463042353132_5019919634139839278_n.jpg


Формування системи оцінювання здобувачів освіти, як мотивація до навчання

11.06.2021 р. в нашому закладі за участю колективів Марфівської та Богданівської філій відбулася педагогічна рада "Формування системи оцінювання здобувачів освіти, як мотивація до навчання". Директор закладу Інна Свічкарьова наголосила, що наявність відкритої, прозорої системи оцінювання - це шлях до якісної освіти. А тому, необхідні зміни у підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів. При формуванні системи оцінювання у закладі освіти, потрібно пам'ятати, що оцінка має стимулювати учнів до навчання, а не використовуватись для покарання. Творча група вчителів презентувала з досвіду роботи свої напрацювання щодо удосконалення системи оцінювання здобувачів освіти: "Система оцінювання освітньої діяльності учнів за "Абеткою для директора" (Тарасова І.А.); "Оцінювання діяльності учнів початкових класів під час проведення навчального заняття" (Мурановська О.П., Самолюк З.В., Шмагайло О.П.); "Використання комп’ютерного тестування як інноваційного методу при системі оцінювання здобувачів освіти" (Тороп Л.П.); "Алгоритми оцінювання здобувачів освіти засобами Classroom" (Карявка С.С.); "Система оцінювання учнів з досвіду роботи" (Бондаренко Е.Е.). Окрім того, частина вчителів закладу представили захист сертифікатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

/Files/images/2020-2021/pedrada/200208252_870109673855136_5759504428589400150_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/200784312_870109743855129_4735025407400988638_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/200934921_870109757188461_213157719218812186_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/200967582_870109640521806_5690900743858156414_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/201182635_870109703855133_5842298862294951452_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/201517372_870109760521794_4744485541152166145_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/200601905_870110020521768_5251326949134147092_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/200227976_870110227188414_2877443875666568753_n.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/200738380_870110390521731_645466072102474377_n.jpg

Матеріали до педагогічної ради>>>>>

«Формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок, створення безпечного освітнього середовища»

11 березня 2021 року відбулася педагогічна рада на тему «Формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок, створення безпечного освітнього середовища», яка проходила по локаціях:

- «Освітнє середовище закладу освіти» (директор закладу Свічкарьова І.Б.);

- «Безпечне середовище та формування поведінки дітей в інтернеті» (вчитель інформатики Заворітня К.В.);

- «Формуємо безпечне середовище для збереження і зміцнення емоційного здоровя учасників освітнього процесу» (практичний психолог Ніколнко Н.І.);

- «Роль учителя у формуванні безпечного середовища» (голова ШМО класних керівників 5 -11 класів, вчитель математики Чумаченко С.В.);

- «Профілактика насилля над дітьми в умовах загальноосвітнього навчального закладу» (соціальний педагог Дорошенко Є.С.)

Педагогічна рада пройшла креативно, сучасно, дала можливість кожному вчителю долучитися до розгляду сучасних питань освітнього процесу.

/Files/images/2020-2021/pedrada/159818595_812949679571136_1085216822060790759_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/161544937_814563352743102_6010654836341090012_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/159775050_812951092904328_1008053831401210220_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/159669087_812950466237724_7248806793064444455_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/159892198_812950589571045_4120402515227255502_o.jpg


Педагогічна рада "Дистанційне навчання-як один із шляхів надання якісних освітніх послуг"

/Files/images/2020-2021/12356498.jpg

25 листопада на базі закладу відбулася педагогічна рада на тему «Дистанційне навчання – як один із шляхів надання якісних освітніх послуг», на якій були присутні педагогічні працівники закладу та Марфівської філії. Педагогічна рада була сучасною та актуальною, проводилася по локаціях та з дотриманням карантинних вимог. Вчителі мали змогу набути практичних навичок використання інтернет ресурсів, вдосконалювали роботу на освітній корпоративній платформі Google Classroom, обмінювалися досвідом та психологічно налаштовувалися на подальшу роботу. Особлива подяка творчій групі вчителів: Тарасовій І.А., Григораш Н.В., Тороп Л.П., Карявкі С.С., Толмач Н.І., Ніколенко Н.І. за професійний підхід і творчість. Методичні напрацювання та теоретичний матеріал розміщений на сайті закладу.

Матеріали до педагогічної ради>>>>>

/Files/images/2020-2021/pedrada/127705770_746576132875158_702362707086533770_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/127654275_746576092875162_3116166365489798838_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/127654422_746576286208476_3043441424495612678_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/127601859_746576336208471_4382088954054345020_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/127575457_746575942875177_4899320017429591139_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/127581498_746576529541785_4498193925796179552_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/127681400_746576182875153_6436365823098508657_o.jpg

/Files/images/2020-2021/pedrada/127975797_746575922875179_755505889422693403_o.jpg



25 лютого на базі закладу спільно з Варварівською, Марфівською та Богданівською філіями проведена тематична педагогічна рада на тему «Формування нових підходів до здійснення аналітичної діяльності, спрямованої на ефективний розвиток закладу». В рамкахякої працювало чотири локації: «Розвиток і формування ключових компетентностей», «Оцінювання діяльності учнів під час проведення навчального заняття», «Формування суспільних цінностей», «Реалізація завдань та очікуваних результатів». Педагогічна рада пройшла креативно, сучасно, дала можливість кожному вчителю долучитися до розгляду сучасних питань освітнього процесу.

/Files/images/pedrada/87370054_550697659129674_8846600484694261760_o.jpg

/Files/images/pedrada/87505898_550698469129593_5012293144432082944_o.jpg

/Files/images/pedrada/87396640_550697652463008_8747117376987725824_o.jpg

/Files/images/pedrada/88010572_550697655796341_1634402100291043328_o.jpg


Перший день канікул був насичений роботою педагогічного колективу. Вчителі опорного закладу КЗ «НВК «Долинська гімназія-ЗШ-І-ІІІ ст. №3 Долинської районної ради» та вчителі Марфівської, Богданівської і Варварівської філій мали можливість долучитися до роботи творчих груп, які поглиблено досліджують проблеми «Коучинг як нова технологія навчання в освіті» (керівник Ласкурик П.В.), «Гейміфікація в навчальному процесі» (керівник Зенченко Т.П.), «Бріколаж в освіті» (керівник Шепеленко А.В.), «Цифрові технології в освітньому процесі» (керівник Заворітня К.В.), «Перевернуте навчання» (керівник Бурлаченко Т.М.). Після засідань педагоги мали можливість взяти участь у психолого- педагогічному семінарі «Команда - основний безпечний периметр при будь-яких змінах» - Вчилися формувати дієву команду в сучасному освітньому середовищі, розвивали соціальний інтелект через ефективну командну взаємодію, разом досягали спільної мети, приміряли на себе командні ролі. День був насичений та результативний.

/Files/images/pedrada/87065908_547021202830653_2234271064307793920_o.jpg

/Files/images/pedrada/87037154_547021379497302_3326323545071419392_o.jpg

/Files/images/pedrada/87046715_547021432830630_4980165973014216704_o.jpg

/Files/images/pedrada/86807735_547022386163868_1378811727537242112_o.jpg

/Files/images/pedrada/87324998_547022599497180_3831686284930187264_o.jpg


2020 рік розпочався засіданням педагогічної ради закладу та Маріівської філії, на якій було підведено підсумки рівня навченості учнів та роботи педагогічних колективів за І семестр. Цікавим та корисним був виступ завідувачки Маріівсьської філії Карявки О.М., яка успішно пройшла сертифікацію. Заступник директора з НВР Олійник Т.М. ще раз опрацювала з педагогами порядок здійснення навчання за програмою, а також висвітлила питання запровадження внутрішньої системи якості освіти. Добре, що є така можливість поспілкуватися, почути думки один одного, порадіти досягненням та визначити кроки на майбутнє.

/Files/images/pedrada/81082956_512577596275014_880292343754784768_o.jpg

/Files/images/pedrada/81676918_512577732941667_5716660805949194240_o.jpg

/Files/images/pedrada/81786481_512577569608350_1041238791404126208_o.jpg

/Files/images/pedrada/81966096_512577839608323_6577068318706892800_o.jpg


Атестація – крок до творчості

Ні, вчитель – не нудна щоденна справа,

Це наче світлий промінь у імлі,

Найвищий сан, святе одвічне право

Зростити особистість на землі.

Учительська доля барвистіша, ніж саме життя. Є в ній усе: сльози радості й гіркота невдач, найвищі злети духу і сірий туман буденності, свіжий рожевий вітер змін і тягуче відчуття застою. Але є дні, коли все найтепліше, наймудріше та найяскравіше в учительській професії збирає в тепле дружнє коло колег. 2 квітня 2019 року саме такий день був для вчителів опорної школи КЗ «НВК «Долинська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради» та її філій: Марфівської І-ІІ ступенів, Варварівської І-ІІ ступенів та Богданівської І ступеня. Саме в цей день була проведена педагогічна рада у формі педагогічної кав’ярні «Філіжанка», присвячена праці колег, які крок за кроком йшли до головної події – завершення атестаційного періоду. Атестація – це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та учнів, змога проявити свої здібності, це свято великої, щедрої, доброї вчительської душі, свято творчості вчителя. Дорогі колеги, нехай ніколи не згасає у вашому серці та душі палкий вогонь творчого натхнення, любові до своєї справи, до дітей, нехай щоденно вас окрилює людське шанування і щира вдячність учнів, нехай примножаться ваші успіхи та удачі! Бо ми впевнені, лише той учитель, який має творчі здібності, високу фахову й методичну підготовку, визнаний колегами, може претендувати на почесне звання майстра педагогічної справи і саме такими майстрами ви є.

/Files/images/pedrada/55769888_335026184030157_3680609006407122944_o.jpg

/Files/images/pedrada/55576399_335026177363491_6220794970412941312_o.jpg

/Files/images/pedrada/55908409_335026767363432_1219313328111747072_o.jpg

/Files/images/pedrada/55939881_335026197363489_2863821443500605440_o.jpg

/Files/images/pedrada/55931075_335026334030142_2222838114768912384_n.jpg

/Files/images/pedrada/56171703_335026897363419_4821370973267689472_o.jpg


Педагогічна рада « Формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу в Новій українській школі».

28 лютого 2019 року в КЗ «НВК «Долинська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№3 Долинської районної ради була проведена педагогічна рада на тему « Формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу в Новій українській школі».

Заступник директора з виховної роботи Куліченко Л.В. наголосила на тому, що у сучасному світі активізуються такі негативні явища серед дітей та учнівської молоді як насильство, кібертретування, секстинг, булінг, що не може не викликати стурбованості і посиленої уваги широких кіл громадськості, освітян, батьків.

Проблема цькування у школах існує давно, та лише зараз суспільство почало говорити про це відкрито. Міністерство освіти і науки України розпочало роботу над проектом «Безпечна школа» до якого закликає долучитися всіх небайдужих та підтримати ідею протидії цькуванню , створити школу дружню до дитини без приниження і образ, школу, яка сприяє збереженню гідності дітей, школу, яка виховує вміння розуміти один одного і в якій панує атмосфера добра.Під час проведення педради працювали психологічна , інформаційна , юридична, інтерактивна локації які очолювали досвідчені вчителі закладу Тороп Л.П., Зенченко Т.П., , Ніколенко Н.І., Триняк Т.В., під час практичних занять педагоги отримали багато нової інформації, рекомендацій, порад, практичних навичок, які необхідні у роботі з дітьми з даної проблеми.

/Files/images/pedarada_kulchenko/53111059_320556812143761_6450391075809918976_o.jpg

/Files/images/pedarada_kulchenko/53396600_320557012143741_3455434196179222528_o.jpg

/Files/images/pedarada_kulchenko/52985737_320557212143721_7943460323674030080_o.jpg

/Files/images/pedarada_kulchenko/53461699_320557635477012_596453399864541184_o.jpg

/Files/images/pedarada_kulchenko/53529099_320557492143693_8670525238083059712_o.jpg

/Files/images/pedarada_kulchenko/53570523_320560035476772_4061656516338384896_o.jpg

/Files/images/pedarada_kulchenko/53738161_320557315477044_1370364381564502016_o.jpg

/Files/images/pedarada_kulchenko/53088161_320562805476495_3623618642974867456_o.jpg


Педагогічна рада "Фахова культура вчителя"

/Files/images/pedrada/51833979_309807876551988_5836014712994660352_n.jpg

/Files/images/pedrada/51626531_309807869885322_3197598152530067456_n.jpg

/Files/images/pedrada/51193448_309808036551972_2419288286800379904_n.jpg

/Files/images/pedrada/51626420_309807966551979_6767122451210960896_n.jpg

/Files/images/pedrada/51689147_309807993218643_5349703056491544576_n.jpg

/Files/images/pedrada/52276860_309808403218602_204905364909457408_n.jpg


Педагогічна рада - знайомство

25.10.2017 року відбулася спільна педагогічна рада - знайомство опорної школи з Варварівською, Марфівською та Богданівською філіями.

/Files/images/pedrada/IMG_0016.JPG

Директор опорної школи Свічкарьова І.Б.ознайомила присутніх з нормативно-правовою базою, яка регламентує діяльність опорного закладу та філій.

/Files/images/pedrada/IMG_0004.JPG

Заступник директора з НВР опорної школи та завідувачі філій презентували діяльність своїх педагогічних колективів, та окреслили перспективу розвитку.

/Files/images/pedrada/IMG_0012.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0028.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0020.JPG

Заступник директора з НВР Олійник Т.М. представила план роботи педагогів над єдиною методичною темою.

/Files/images/pedrada/IMG_0101.JPG

По завершенню першої частини педагогічної ради відбулася локація, яка дала змогу вчителям- предметникам взяти участь у засіданнях методичних об'єднань та окреслити завдання на 2017 -2018 н.р.

/Files/images/pedrada/IMG_0068.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0054.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0080.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0071.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0077.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0074.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0070.JPG

Педагогічною радою прийняте рішення, яке дасть змогу організувати роботу опорного закладу та філій згідно нормативних документів.

/Files/images/pedrada/IMG_0086.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0091.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_0098.JPG

Всі учасники зібрання отримали неймовірне задоволення від спілкування, обміну думками та загальною атмосферою, яка була наповнена позитивними емоціями та гарним настроєм.

/Files/images/pedrada/IMG_0111.JPG


Оновлення змісту технологій національно-патріотичного виховання учнівської молоді

22 лютого 2017 року в школі була проведена педагогічна рада на тему : "Оновлення змісту технологій національно-патріотичного виховання учнівської молоді".

/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5063.JPG

З досвіду роботи закладу виступила заступник директора з виховної роботи Куліченко Л.В., яка зауважила, що формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти в цілому. У зв'язку з цим, національно-патріотичне виховання є важливим сектором навчально-виховного процесу.
/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5070.JPG
До обговорення долучилися: вчитель початкових класів Валеваха Н.А. з питання "Формування навчально-патріотичного виховання учнів початкової школи";
/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5078.JPG
вчитель української мови і літератури Толмач Н.І. "Рідна мова - найважливіший засіб патріотичного виховання";
/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5085.JPG
вчитель предмету "Захист Вітчизни" Сарапин О.В. з проблеми "Військово-патріотичне виховання учнівської молоді на уроках "Захист вітчизни";
/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5090.JPG
бібліотекар закладу Бондаренко Т.М. "Роль бібліотеки у формуванні патріотичних рис особистості".
/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5096.JPG
Вчитель історії Триняк Т.В. зауважила, що саме на уроках історії закладено підвалини історичних уявлень майбутніх громадян про давнє минуле українського народу, його мови, культури, ментальних рис характеру, державно-патріотичного життя, як невід'ємна складової формування європейської цивілізації.
Провела з учасниками педради історичний турнір "Я українець, і я цим пишаюсь".

/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5103.JPG

/Files/images/pedarada_kulchenko/IMG_5113.JPG


Роль вчителя у реалізації національної політики в освіті: завдання, перспективи

8 грудня 2016 року відбулося засідання педагогічної ради на тему "Роль вчителя у реалізації національної політики в освіті: завдання, перспективи".

/Files/images/pedrada/IMG_2780.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_2784.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_2786.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_2792.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_2797.JPG

/Files/images/pedrada/IMG_2806.JPG

НАКАЗ № 182 Про підготовку до педради Олійник Т.М.

Роль вчителя у реалізації національної політики в освіті: завдання, перспективи.

Презентація "Роль вчителя у реалізації національної політики в освіті: завдання, перспективи"


29 листопада відбулася спільна педагогічна рада з дошкільнийм закладом "Ружечка" та КЗ "НВК" Долинська - гімназія загальноосвітня школа №3 І-ІІІ ст. Долинської районної ради" на тему "Наступність у контексті оновлення освітніх стандартів та переформування змісту нової української школи"

/Files/images/pedrada/DSC09727.JPG

/Files/images/pedrada/DSC09726.JPG


Діяльність педагогічного колективу щодо формування естетичної культури та моральних якостей школярів: проблеми, напрацювання, перспективи

03 березня 2016 року відбулася педагогічна рада на тему: "Діяльність педагогічного колективу щодо формування естетичної культури та моральних якостей школярів: проблеми, напрацювання, перспективи"
Підготовку та проведення педагогічної ради здійснювала творча група у складі: Куліченко Л.В. заступника директора з виховної роботи, Ніколенко Н.І. практичного психолога, Дорошенко Є.С. соціального педагога, Бондаренко Е.Е. класного керівника 5-В класу, вчителя біології, Козової Т.О. класного керівника 6-А класу, вчителя зарубіжної літератури, Удовиченко О.Л. класного керівника 3-А класу, Шеремет Т.В. класного керівника 6-В класу, вчителя англійської мови.

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06495.JPG

Робота в творчих групах

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06500.JPG

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06504.JPG

Виступ класного керівника 3-А класу Удовиченко О.Л. "Формування моральних якостей учня молодших класів"

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06508.JPG

Методичний кейс-порадник "Виховуємо моральність" з досвіду роботи класних керівників Бондаренко Е.Е., Козової Т.О.

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06517.JPG

Естетичне виховання в позакласній роботі класного керівника Шеремет Т.В.

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06527.JPG

Аналіз анкетування учнів 5-11 класів "Визначення рівня вихованості школярів"

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06532.JPG

Практикум - аналіз педагогічних задач практичний психолог Ніколенко Н.І.

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06538.JPG

Вправа "Побажання"

/Files/images/pedarada_kulchenko/DSC06544.JPG

Наказ "Про підготовку до педагогічної ради"

План підготовки до педагогічної ради

Презентація на педагогічну раду Куліченко Л.В.


Створення науково-методичних засад формування у дітей навчально-дослідницьких умінь під час навчально-виховного процесу
10.12.2015року відбулася педагогічна рада на тему: "Створення науково-методичних засад формування у дітей навчально-дослідницьких умінь під час навчально-виховного процесу".
Підготовку та проведення педагогічної ради здійснювала творча група у складі: Тарасової І.А. заступника з навчально-виховної роботи, Олійник Т.М. заступника з науково-методичної роботи, Карявки С.С. вчителя інформатики, Ніколенко Н.І. практичного психолога, Тороп Л.П. вчителя інформатики, Удовиченко О.Л.вчителя початкових класів, Коваль Р.М. вчителя біології та хімії, Антипець Т.В. вчитель англійської мови, Крайнєвої Н.В. вчителя української мови та літератури, Зенченко Т.П.вчителя початкових класів.

/Files/images/pedrada/DSC05251.JPG

/Files/images/pedrada/DSC05240.JPG

/Files/images/pedrada/DSC05259.JPG

/Files/images/pedrada/DSC05265.JPG

/Files/images/pedrada/DSC05267.JPG

/Files/images/pedrada/DSC05277.JPG

/Files/images/pedrada/DSC05284.JPG

/Files/images/pedrada/DSC05298.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 3885

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.